Betingelser og vilkår
Handelsbetingelser hos Flink Flamingo Media ApS
Generelle oplysninger
Flink Flamingo Media ApS
Skovmarksvej 14
4100 Ringsted
CVR nr.: 40338233
Telefon: 60573945
Email: jesper@ricoku.dk
Priser
Hos Flink Flamingo Media ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.
Betaling
Flink Flamingo Media ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Bankoverførsel, Kontant. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når eventet er overstået; undtagelser se nedenfor. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
1. Betingelser
Disse betingelser er skrevet for at beskytte begge parter, når der indgås en handel. Vi har opstillet et fælles regelsæt, så der ikke er nogen tvivl om, hvordan spillereglerne er. Dette er lavet for at danne et fælles grundlag for en god oplevelse. Nedenstående vilkår er gældende for alle aftaler indgået med Flink Flamingo Media ApS.
2. Priser
Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser på hjemmesiden. Alle de oplyste priser er inklusiv moms, medmindre andet er angivet. Flink Flamingo Media ApS kan til enhver tid ændre de angivne priser, hvis dette bliver nødvendigt.
3. Køb af ekstra timer
Ved bestilling af cocktailcatering vil køb af en ekstra time koste 20 % oveni den samlede pris, hvis ikke andet er aftalt.
4. Opsætning af bar og evt. forsinkelse
Vi bruger tid på at opsætte baren til ethvert arrangement – det tager ofte omkring 45-60 minutter.
Vores bartendere gør altid deres bedste for at sætte baren op til aftalt tid, men ved uforudsete forsinkelser vil det aftalte tidsrum for baren ikke blive forlænget.
5. Udendørsarrangement
Ved udendørsarrangementer hvor det regner, sneer eller hagler skal det være muligt at rykke baren i tørvejr. Såfremt dette krav ikke kan efterleves af køber er Flink Flamingo Media ApS i sin ret til at aflyse arrangementet uden afslag i pris.
6. Kuvertantal
Universal Events skal senest vide antallet af gæster ved en fri bar løsning senest 14 dage før. Er der tale om et cocktailkursus er deadline 72 timer før påbegyndelsen af arrangementet. Sker dette ikke så forbeholder Flink Flamingo Media ApS sig retten til at fakturere for det aftalte antal.
Hvis gæsteantallet falder mere end 10 % forbeholder vi os desuden retten til at genforhandle prisen. Nedjustering af deltagerantal kan i nogle tilfælde ændre det aftalte antal bartendere, der skal komme til arrangementet. Skulle der være flere gæster, end der er bestilt kuverter til, forbeholder Universal Events sig retten til at efterfakturere de ekstra antal kuverter, som har været til stede og benyttet baren. Alle gæster, der er til stede til arrangementet, skal være indbefattet af aftalen, medmindre andet er aftalt pr. e-mail. Børn vil til alle arrangementer være gratis, medmindre de skal have mocktails.
7. Glas
Ved valg af barløsning med rigtige glas betales efterfølgende 25 DKK pr. smadret glas under arrangement. Dette beløb vil blive efterfaktureret, hvis uheldet skulle være ude. Vi forbeholder os retten til at ændre vores cocktailmenuer.
8. Afbestilling eller flytning af arrangement
Der betales 2500 DKK ved aflysning af et hvilket som helst arrangement, hvis aflysningen sker mere end 14 dage forinden. Ved erhvervskunder forbeholder vi os retten til at indkræve et depositum inden arrangements start på op til 80 % af ordrestørrelsen. Sker afbestillingen mindre end 14 dage før afholdelse, betales 50 % af ordrens pålydende pris. Sker afbestillingen mindre end 48 timer før arrangementsstart, betales ordrens fulde beløb. For privatkunder trækkes disse beløb fra det reserverede beløb igennem vores betalingsløsning. For erhvervskunder faktureres dette via faktura med henblik på betaling via bankoverførsel
Ved "no-show" på dagen, så faktureres der for det fulde beløb.
Afbestilling skal ske via e-mail til jesper@ricoku.dk samt et telefonopkald til 60 57 39 45. En telefonisk afbestilling alene er ikke gældende.
9. Referencer
Hos Universal Events er vi stolte af vores kunder. Derfor oplyser vi gerne hvilke kunder vi tidligere har leveret cocktail-løsninger for.
10. Betaling
Ved booking af erhvervsarrangementer faktureres 80 % af den aftalte pris på aftaletidspunktet med betaling via bankoverførsel. Dette dog kun hvis beløbet er over 10.000 DKK og efter aftale med kunden. Ellers sker den fulde betaling via bankoverførsel efter endt arrangement. Når beløbet er os i hænde, vil vi sætte vores produktion i gang, og bookingen vil være bekræftet. Restbeløbet faktureres efter arrangement afslutning, som betales inden 10 dage, hvis dette ikke betales kontant på aftenen.
OBS: eventuelle tilkøb faktureres sammen med restbeløbet eller betales på aftenen. Ved forsinket betaling af faktura vil kunden få fremsendt en betalingspåmindelse, som udløser et ekstra gebyr på 100 DKK. Ved udeblivelse af betaling, vil fordringen blive sendt videre til vores inkassopartner, og der vil blive pålagt yderligere udgifter. Forfaldsdato på fakturaen er baseret på bestillingsdatoen og kan udløbe på en hvilken som helst dato i måneden.
11. Ændringer
Alle ændringer til cocktailmenu skal meldes ind til Flink Flamingo Media ApS min. 14 dage før arrangementet. Tidspunkt for levering og afhentning af job skal ske min. 14 dage før arrangementet.
13. Fortrydelsesret
Ifølge dansk lovgivning er der ingen fortrydelsesret på levnedsmidler og andre varer til husholdningen.
14. E-mail
Vi kan til enhver tid kontakte dig på e-mail i forbindelse med ordren efter gældende markedsføringslov. Det kan være sig i forbindelse med opfølgende salg, markedsføring eller andre forespørgsler.
15. Kundeservice
Vores kundeservice står altid klar til at hjælpe med spørgsmål til vores produkter. Vi kan træffes både via e-mail og tlf. Vi anbefaler, at du sender en e-mail med dine spørgsmål, medmindre du har en hastesag.
16. Gulv og inventar
Flink Flamingo Media ApS kan ikke stilles til ansvar for afdækning af sarte gulve. Det er kundens ansvar at afdække gulve og fjerne ting, som ikke kan tåle væske.
Leje,- og leveringsbetingelser
Vi tager forbehold for trykfejl og prisændringer fra leverandører.
Betaling.
Det lejede skal betales online ved bestilling hos ricoku.dk, med mindre andet er aftalt. Manglende eller beskadigede genstande afregnes ved afhentning/modtagelse.
Erstatningspris: Se længere nede på denne side for individuel pris ved erstatning.
RENGØRING:
Hvis ikke andet er aftalt skal det lejede returneres i rengjort stand, altså i samme stand som ved lejeindgåelsens begyndelse. Dårligt rengjort materiale afvaskes/rengøres for lejers regning.
Fortrydelse eller annullering af ordre.
Hvis en ordre ønskes annulleret, så kan det gøres indtil 3 dage før lejeperioden begynder.
Transport og afhentning.
Transport
Ved leje af bambus bar og bambus stole er der både mulighed for personlig afhentning eller tilkøb af levering og afhentning. (Dette gøres til slut ved ordregivelsen.)
Ved levering er opsætning inkl. i prisen.
Ved afhentning kan nedtagning være med i prisen og ellers skal det lejede stå klart, så det er nemt for fragtmanden at afhente.
Afhentning
Levering og afhentning 800 kr. inkl. moms på hele sjælland.
Alt leveres/afhentes til jer i komplet stand. Ved modtagelse af det lejede, gennemgås der med det samme, at der ikke er fejl og mangler. Hvis ikke der bliver gjort opmærksom på eventuelle fejl og mangler på leveringsdagen, da anses ordren som værende i orden.
Ved afhentning sørger lejer selv for pakning af bil el. lignende.
Spørg os gerne til vejledning omkring hvilken str.trailer/varevogn/bil som passer bedst til bambusbar.
Afhentning og aflevering skal ske indenfor vores åbningstider eller efter aftale.
Aflevering
Prisliste for ødelagte produkter under lejeperioden:
Bambusbar, 5.000 kr